Fakturering og betaling - FAQ

Nedenfor ser du nogle af de spørgsmål, vi ofte får stillet, og hvem vi vil anbefale dig at kontakte.

Spørgsmål om fakturering og udbetalinger

Sp: Vi har fået en udbetaling med referencen xxx men mangler bilaget, kan I sende det til os?
Sv: Det gør vi gerne. Kontakt vores regnskabsafdeling : Tlf. +45 56679285.
Send e-mail
Sp: Jeg mangler bilagene til faktura nr. xxx.
Sv: Kontakt vores kundeservice så sender de den til dig.

Sp: Jeg kan ikke se, at vi har fået pengene for kreditnota nr. xxx. Hvor lang tid går der?
Sv: Hvis du har afleveret materialer som virksomhed, er betalingsfristen normalt løbende måned - 30 dage. Se udbetalingsdatoen nederst på kreditnota. Har du yderligere spørgsmål om dette, bedes du kontakte vores kundeservice

Sp: For et stykke tid siden afhentede I skrot hos os. Jeg kan endnu ikke se, at vi har fået en afregning på det.
Sv: Kontakt vores kundeservice.

Sp: Vi har fået en udbetaling fra jer, men mangler fakturaen. Kan I maile os bilaget?
Sv: Kontakt vores regnskabsafdeling, så mailer de bilaget til dig: Tlf. +45 56679285.
Send e-mail

Sp: Kan I maile vejesedlerne til afregning?
Sv: Det gør vi gerne. Kontakt den Stena Recycling-afdeling, hvor du indleverede materialerne, så hjælper de dig.

  • Del denne side