Spørgsmål og svar

FAQ

Her finder du svar på tilbagevendende spørgsmål.

Hvad har du brug for hjælp til?

Spørgsmål om, hvordan du kan blive kunde, vores serviceydelser m.m.
Book en aftale med en recycling ekspert eller kontakt vores kundeservice her.

Spørgsmål om nationale aftaler, aftaler, der omfatter flere byer og større opkøb
Kontakt den brancheansvarlige.

Bestilling af kørsel, tømning afhentning mv.
Sjælland Send en mail

Jylland/Fyn Send en mail

Meddel ændring af firmanavn, adresser, telefonnummer m.m.
Send de nye oplysninger til kundeservice

Nedenfor ser du nogle af de spørgsmål, vi ofte får stillet, og hvem vi vil anbefale dig at kontakte.

Administration

Sp: Hvor og hvordan får jeg adgang til kundeportalen?
Sv: Du finder vores kundeportal øverst på hjemmesiden og du kan få oprettet et login ved at kontakte vores kundeservice.

Sp: Hvor kan jeg finde jeres certifikater?
Sv: Du finder alle vores certifikater her.

Sp: Kan jeg få en oversigt over, hvad I har skrottet hos os i 2015 opdelt på forskellige materialetyper: skrot, træ, papir og farligt affald?
Sv: Det kan du sagtens. Kontakt vores kundeservice eller din kontaktperson, så hjælper de dig.

Materialer og vores ydelser

Sp: Hvor finder jeg åbningstider og nærmeste filial?
Sv: Du finder åbningstider og adresser her.

Sp: Hvilke type containere kan jeg leje til mine materialer og råvarer?
Sv: Du finder et stort udsnit af forskellige typer containere her.

Sp: Hvad er metalprisen, og hvor meget får man i betaling for forskellige metaller?
Sv: Det er svært at give en metalpris uden at have set materialet. Prisen afhænger af materialets kvalitet og mængde. Er du erhverskunde kontakt kundeservice på telefon +45 56 67 92 00 eller send en mail.
Kundeservice

Sp: Vi har en gammel lastbil, der skal skrottes. Er det noget I kan hjælpe til med?
Sv: Ja, kontakt vores kundeservice, der kan du få hjælp.

Sp: Har ca. hundrede kilo bly, som ligger og fylder op, hvad er kiloprisen? Hvad gør man, hvis man vil sælge til jer?
Sv: Kontaktvores kundecservice, de kan fortælle dig, hvad prisen er.

Sp: Jeg ville gerne vide, om I afhenter baller af bølgepap og plast? Og hvad koster det?
Sv: Ja, vi afhenter. Kontakt vores kundecenter for pris og yderligere information.

Sp: Vi har netop skiftet afløbs- og nedløbsrør på hele huset, og nu har jeg x meter kobber at sælge. Har I en afhentningsservice?
Sv: Du kan leje en container. Kontakt vores kundeservice for pris og yderligere information.

Sp: Vi skal have hjælp til håndtering af oliespild og brugte oliefiltre. Vi ønsker info om priser, betingelser osv.
Sv: Kontakt vores kundservice for pris og yderligere information.

Sp: Kan jeg få et overslag på, hvad det vil koste at få jer til at hente affald hos os to gange om måneden? Vi har karton, plast og papir.
Sv: Det hjælper vi gerne med. Kontakt vores kundeservice for pris og yderligere information.

Sp: Jeg ville gerne købe lidt skrot til et lille svejseprojekt, jeg har gang i. Sælger I anvendeligt skrot til privatpersoner?
Sv: Nej, vi sælger ikke materialer til privatpersoner.

Sp: Vi har nogle sække med fortrolige dokumenter, vi gerne vil have hjælp til med at bortskaffe. Kan I hjælpe med det? Hvad kan I tilbyde, og hvad koster det?
Sv: Vi bortskaffer gerne jeres fortrolige dokumenter. Læs mere om vores sikkerhedsmakulering her

Tømning og afhenting

Sp: Vi vil gerne have ændret afhentningsinterval for containerne til returpapir. Kan vi det?
Sv: Ja, det er ikke noget problem. Kontakt vores kundeservice.

Sp: Vi vil gerne bestille tømning af vores bølgepapcontainer.
Sv: Du bestiller tømning hos vores kundeservice.

  • Del denne side

Kundeservice

Åbningstider og kontaktoplysninger til vores kundeservice for erhvervskunder.

Kontaktoplysninger