Som sælger i Stena hjælper du vores kunder med at finde omkostningseffektive og bæredygtige løsninger inden for genanvendelse af restmaterialer og affald.
Som sælger i Stena hjælper du vores kunder med at finde omkostningseffektive og bæredygtige løsninger inden for genanvendelse af restmaterialer og affald.
I dit arbejde som sælger i Stena Recycling, er de langsigtede kunderelationer af stor betydning. Relationen gør det nemmere for dig og dine kollegaer at finde den bedste løsning til vores kunde, og med det mange langsigtede relationer udvikles vores samarbejder ofte til helhedsløsninger.
Du følger kunden over tid og støtter dem i løbende forbedring af deres affaldshåndtering. Hver kunde er unik, hvilket betyder, at der er plads til kreativitet og udvikling i din rollen som sælger. Vi sælger også genvundet materiale, som bygger på et nært samarbejde med vores operative enheder, så vi rammer den rette kvalitet og mængde.
Vi er en virksomhed, som favner alle brancher og virksomhedstyper. Derfor er der også behov for, at du kan tænke kreativt og involvere dine kollegaer fra forskellige afdelinger, når du møder en unik kunde. Vi skal til enhver tid tilbyde den bedste løsning for netop dén kunde - og det kan være svært at klare alene. Tænk bredt og kreativt, så vi får skabt et godt fundament for et langsigtet partnerskab med kunden.
Det er en kliché at sige, at du hos os får et job med mening, men det er reelt set, det du får. Vores forretning går ud på at hjælpe danske virksomheder med genanvendelse og mere bæredygtige affaldsløsninger. Til fordel for klimaet, jordens knappe ressourcer og de næste generationer - og det er disse fordele, du skal sælge ind.
Du bliver en del af Nordens største genvindingsvirksomhed, da vi er repræsenteret i 7 lande og alene i Danmark har vi 17 filialer og knap 380 medarbejdere. Du har en koncern i ryggen og en kæmpe udviklingsmulighed foran dig. Vi investerer med glæde i dig, så længe dine ambitioner, din arbejdslyst og dine evner er med.
Hos os vil du opleve, at du rent faktisk gør en forskel!
Det er vigtigt, at du er struktureret og har en strategisk tilgang til kundehåndtering. Du hviler i dig selv, er uhøjtidelig og ydmyg over for enhver opgave. Du er lydhør og evner at sætte dig ind i kundens udfordringer alt imens, du formår at finde frem til de bedste løsninger for både resultatet og miljøet.