Spørgsmål og svar

FAQ

Her finder du svar på tilbagevendende spørgsmål.

Administration

Sp: Hvor og hvordan får jeg adgang til kundeportalen?
Sv: Du finder vores kundeportal øverst på hjemmesiden og du kan få oprettet et login ved at kontakte vores kundeservice.

Sp: Hvor kan jeg finde jeres certifikater?
Sv: Du finder alle vores certifikater her.

Sp: Kan jeg få en oversigt over, hvad I har skrottet hos os i 2015 opdelt på forskellige materialetyper: skrot, træ, papir og farligt affald?
Sv: Det kan du sagtens. Kontakt vores kundeservice eller din kontaktperson, så hjælper de dig.

Materialer og vores ydelser

Sp: Hvor finder jeg åbningstider og nærmeste filial?
Sv: Du finder åbningstider og adresser her.

Sp: Hvilke type containere kan jeg leje til mine materialer og råvarer?
Sv: Du finder et stort udsnit af forskellige typer containere her.

Sp: Hvad er metalprisen, og hvor meget får man i betaling for forskellige metaller?
Sv: Det er svært at give en metalpris uden at have set materialet. Prisen afhænger af materialets kvalitet og mængde. Er du erhverskunde kontakt kundeservice på telefon +45 56 67 92 00 eller send en mail.
Kundeservice

Sp: Vi har en gammel lastbil, der skal skrottes. Er det noget I kan hjælpe til med?
Sv: Ja, kontakt vores kundeservice, der kan du få hjælp.

Sp: Har ca. hundrede kilo bly, som ligger og fylder op, hvad er kiloprisen? Hvad gør man, hvis man vil sælge til jer?
Sv: Kontaktvores kundeservice, de kan fortælle dig, hvad prisen er.

Sp: Jeg ville gerne vide, om I afhenter baller af bølgepap og plast? Og hvad koster det?
Sv: Ja, vi afhenter. Kontakt vores kundecenter for pris og yderligere information.

Sp: Vi har netop skiftet afløbs- og nedløbsrør på hele huset, og nu har jeg x meter kobber at sælge. Har I en afhentningsservice?
Sv: Du kan leje en container. Kontakt vores kundeservice for pris og yderligere information.

Sp: Vi skal have hjælp til håndtering af oliespild og brugte oliefiltre. Vi ønsker info om priser, betingelser osv.
Sv: Kontakt vores kundservice for pris og yderligere information.

Sp: Kan jeg få et overslag på, hvad det vil koste at få jer til at hente affald hos os to gange om måneden? Vi har karton, plast og papir.
Sv: Det hjælper vi gerne med. Kontakt vores kundeservice for pris og yderligere information.

Sp: Jeg ville gerne købe lidt skrot til et lille svejseprojekt, jeg har gang i. Sælger I anvendeligt skrot til privatpersoner?
Sv: Nej, vi sælger ikke materialer til privatpersoner.

Sp: Vi har nogle sække med fortrolige dokumenter, vi gerne vil have hjælp til med at bortskaffe. Kan I hjælpe med det? Hvad kan I tilbyde, og hvad koster det?
Sv: Vi bortskaffer gerne jeres fortrolige dokumenter. Læs mere om vores sikkerhedsmakulering her

Tømning og afhenting

Sp: Vi vil gerne have ændret afhentningsinterval for containerne til returpapir. Kan vi det?
Sv: Ja, det er ikke noget problem. Kontakt vores kundeservice.

Sp: Vi vil gerne bestille tømning af vores bølgepapcontainer.
Sv: Du bestiller tømning hos vores kundeservice.

  • Del denne side